Четвер, 19.12.2024, 00:10


Сайт вчителя географії, економіки та історії

Данчука Дмитра Степановича




dsdanchuk77 My World UA

Вхід на сайт
Пошук
Календар
Годинник
Коропець
счетчик посещений

АФОРИЗМИ

Контакти

    
Меню сайту
Категорії розділу
Географія [1]
Економіка [0]
Історія [0]
Правознавство [0]
Екологія [0]
Військова підготовка [0]
Суміжні предмети [0]
Адміністративне управління [0]
Інформатика [0]
    Календар свят
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • Тернопільський ОКІППО
  • Монастириський РМК
  • Вістрянська ЗОШ
  • Коропецький ліцей-інтернат
  •         Безплатні SMS




    Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 3
    Освіта України

     

    Головна » Файли » Навчальна діяльність » Географія

    Навчально-методична проблема
    [ Викачати з сервера (4.30 Mb) ] 05.12.2015, 21:59

    Сьогодні ми  перебуваємо на етапі оновлення всієї системи освіти, впровадження в навчально-виховний процес нових інформаційних технологій. Новітні комп’ютерні технології,що так стрімко увірвалися в наше життя, є потужним інструментом отримання найрізноманітнішої інформації.В освітній галузі вони стали ефективним засобом реалізації принципів наочності,доступності,систематичності та послідовності,науковості, підвищили  інтерес до навчання.

    В сучасних умовах масової комп’ютеризації та інформатизації всіх сторін життя суспільства перед системою освіти постають нові завдання, які вимагають пошуку шляхів інтенсифікації процесу навчання та інноваційних методів управління ним.

     Останнім часом мультимедійні комп’ютерні технології навчання знаходять все більшу підтримку серед учителів .  Накопичений у ході комп’ютеризації  освіти України практичний досвід та спеціальні педагогічні дослідження є яскравим доказом того, що використання засобів мультимедійних комп’ютерних технологій позитивно позначаються на якості географічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Методика мультимедіа є сучасною комп’ютерно-інформаційною технологією, що забезпечує можливість об’єднувати в одній комп’ютерній програмі анімацію, звук, текст, графічне зображення та відео.

    Викладання з демонстраційно-моделюючими програмними засобами, які використовуються на етапах вивчення нового матеріалу, закріплення, демонстрації   моделі об’єкту навчання, показу відеофрагментів повинне бути спрямоване на те, щоб не давати  готових відповідей, а націлювати учнів на творчий  пошук, формування  власної  думки. Головне не те, правильна чи неправильна  відповідь, а те, як учень обґрунтовує, мотивує свій висновок, шукає власний варіант рішення завдання. Досягнення цієї мети можливе завдяки використанню різноманітних форм і методів організації навчальної діяльності, створення атмосфери зацікавленості, стимулювання учнів до висловлювань на основі побаченого, почутого чи то змодельованого. Таку можливість надають уроки із забезпеченням інформаційно-комп’ютерного супроводу навчальних занять з географії.

    Об`єктом є процес навчання географії із застосуванням  мультимедійних технологій на уроках в загальноосвітніх навчальних закладах.

     Предмет  – це мета, зміст і використання в процесі навчання географії мультимедійних технологій, як засобу активізації пізнавальної діяльності учнів.

    Категорія: Географія | Додав: dsdanchuk
    Переглядів: 230 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    avatar

    счетчик посещений